Rádi bychom Vás informovali o nejnovějších vylepšeních, která jsme přidali do naší služby Balíkuj. Věříme, že Vám tyto novinky usnadní práci a pomohou Vám zefektivnit vaše procesy.

 

1) Nový design uživatelského rozhraní

  • Přehlednější sekce: Upravili a zjednodušili jsme design hlavních sekcí v aplikaci, abyste snáze našli vše, co potřebujete.
  • Vylepšená customizace: Postupně přidáváme další možnosti pro úpravu vzhledu a zobrazených informací.

 

2) Nový systém kompletací objednávek a detail objednávek

  • Jednoduchá expedice: Nyní můžete celý obsah objednávky (nebo jen jeho část, např. dostupné zboží) expedovat na pár kliknutí.
  • Pokročilé možností: Díky kompletacím můžete části objednávky rozdělit, blokovat, přidávat si poznámky k expedici a vše spravovat efektivně a jednoduše.
  • Podpora sad: Podporujeme rozklady sad produktů na jednotlivé části, dárky, komentáře a mnoho dalšího.
  • Práce se stavem skladu: Snadno rozdělíte objednávku na zboží skladem a zboží, které doobjednáváte, přičemž se automaticky tisknou štítky k expedovanému zboží.
  • Podpora čteček kódů: Nový systém podporuje čtečky čárových kódů a postupně nahrazuje naše původní řešení Picking (to pak do budoucna rozšíří skladový systém).
  • Kompatibilita s Tracking Page: Aktuální informace o stavu kompletací se okamžitě promítají do sledovací stránky (Tracking Page) včetně průběhu doručení zásilek.

 

3) Tracking Page

  • Sledování objednávek a zásilek v reálném čase: Vaši zákazníci ihned vidí informace o stavu své objednávky a zásilky, kontakt na výdejní místo, zobrazení výdejního místa na mapě a mnoho dalšího.
  • Plně přizpůsobitelný design: Můžete upravovat logo, favicon, pozadí či přidávat vlastní reklamní bannery. Vše je automaticky lokalizováno do řady světových jazyků.
  • Možnost hodnocení: Zákazníci mohou ohodnotit průběh objednávky. Brzy přidáme i možnost reklamace/vratky a objednání přepravy pro zpětnou logistiku.
  • Jednoduché nastavení: Tracking Page je zdarma a můžete si ji aktivovat na https://app.balikuj.cz/tracking-page/overview.

 

4) Smlouvy s dopravci

  • Výhodnější přeprava: Podepsali jsme smlouvy s vybranými dopravci, takže Vám již brzy budeme schopni nabídnout nižší ceny za přepravu.
  • Snadná integrace: Vše zařídíme za Vás – od napojení dopravce až po tisk štítků a sledování zásilek.
  • Tisk přímo z administrace: Díky našemu doplňku do prohlížeče můžete vytvářet zásilky a tisknout štítky rovnou z administrace e-shopu bez nutnosti přístup do externího systému.
  • Brzy spuštění: Tuto nabídku spustíme během pár týdnů společně s novou podobou našich webových stránek.

 

5) Nově integrovaní dopravci

  • DPD SK: Balíkuj je nyní napojen na DPD Slovensko, což rozšiřuje možnosti expedice na Slovensku. Nabízíme také sledování zásilek s napojením na Tracking Page.
  • GLS SK a Slovenská pošta: Jejich integraci brzy dokončíme a zároveň pracujeme na napojení DHL a dalších světových dopravců.

 

6) Fakturace

  • Kompletní systém: Přidali jsme kompletní tvorbu zálohových faktur, proforma faktur, výzev k platbě, daňových dokladů k přijaté platbě i párování plateb.
  • Exporty: Faktury můžete exportovat do formátů ISDOC, PDF, POHODA, FAKTUROID a dalších.
  • Automatické odesílání: Systém umí faktury automaticky generovat, odesílat e-mailem a posílat děkovné zprávy po spárování platby.
  • Přizpůsobení: Faktury si můžete přizpůsobit dle svého uvážení, můžete nahrát logo, podpis, zvolit barevnou variantu a mnoho dalšího.

 

7) Skladový systém (připravujeme)

  • Komplexní řešení: Na základě zpětné vazby dlouhodobě vyvíjíme skladový systém se správou více skladů, lokací, exspirací, šarží, příjemek, výdejek, napojení na Android terminály apod. Věříme, že již brzy představíme sklady v testovací verzi.
  • Pokročilé funkce: Do budoucna plánujeme zavést mnoho dalších vychytávek a budeme rádi, pokud se zapojíte do testování.

 

Pokud máte jakékoliv dotazy nebo nápady na vylepšení, neváhejte se nám ozvat. Velmi rádi uslyšíme Váš názor. Současně Vám rádi s čímkoliv pomůžeme a bezplatně nastavíme.