Rádi bychom Vás informovali o nejnovějších vylepšeních, která jsme přidali do naší služby Balíkuj. Věříme, že Vám tyto novinky usnadní práci a pomohou Vám zefektivnit vaše procesy.
1) Nový design uživatelského rozhraní
- Přehlednější sekce: Upravili a zjednodušili jsme design hlavních sekcí v aplikaci, abyste snáze našli vše, co potřebujete.
- Vylepšená customizace: Postupně přidáváme další možnosti pro úpravu vzhledu a zobrazených informací.
2) Nový systém kompletací objednávek a detail objednávek
- Jednoduchá expedice: Nyní můžete celý obsah objednávky (nebo jen jeho část, např. dostupné zboží) expedovat na pár kliknutí.
- Pokročilé možností: Díky kompletacím můžete části objednávky rozdělit, blokovat, přidávat si poznámky k expedici a vše spravovat efektivně a jednoduše.
- Podpora sad: Podporujeme rozklady sad produktů na jednotlivé části, dárky, komentáře a mnoho dalšího.
- Práce se stavem skladu: Snadno rozdělíte objednávku na zboží skladem a zboží, které doobjednáváte, přičemž se automaticky tisknou štítky k expedovanému zboží.
- Podpora čteček kódů: Nový systém podporuje čtečky čárových kódů a postupně nahrazuje naše původní řešení Picking (to pak do budoucna rozšíří skladový systém).
- Kompatibilita s Tracking Page: Aktuální informace o stavu kompletací se okamžitě promítají do sledovací stránky (Tracking Page) včetně průběhu doručení zásilek.
3) Tracking Page
- Sledování objednávek a zásilek v reálném čase: Vaši zákazníci ihned vidí informace o stavu své objednávky a zásilky, kontakt na výdejní místo, zobrazení výdejního místa na mapě a mnoho dalšího.
- Plně přizpůsobitelný design: Můžete upravovat logo, favicon, pozadí či přidávat vlastní reklamní bannery. Vše je automaticky lokalizováno do řady světových jazyků.
- Možnost hodnocení: Zákazníci mohou ohodnotit průběh objednávky. Brzy přidáme i možnost reklamace/vratky a objednání přepravy pro zpětnou logistiku.
- Jednoduché nastavení: Tracking Page je zdarma a můžete si ji aktivovat na https://app.balikuj.cz/tracking-page/overview.
4) Smlouvy s dopravci
- Výhodnější přeprava: Podepsali jsme smlouvy s vybranými dopravci, takže Vám již brzy budeme schopni nabídnout nižší ceny za přepravu.
- Snadná integrace: Vše zařídíme za Vás – od napojení dopravce až po tisk štítků a sledování zásilek.
- Tisk přímo z administrace: Díky našemu doplňku do prohlížeče můžete vytvářet zásilky a tisknout štítky rovnou z administrace e-shopu bez nutnosti přístup do externího systému.
- Brzy spuštění: Tuto nabídku spustíme během pár týdnů společně s novou podobou našich webových stránek.
5) Nově integrovaní dopravci
- DPD SK: Balíkuj je nyní napojen na DPD Slovensko, což rozšiřuje možnosti expedice na Slovensku. Nabízíme také sledování zásilek s napojením na Tracking Page.
- GLS SK a Slovenská pošta: Jejich integraci brzy dokončíme a zároveň pracujeme na napojení DHL a dalších světových dopravců.
6) Fakturace
- Kompletní systém: Přidali jsme kompletní tvorbu zálohových faktur, proforma faktur, výzev k platbě, daňových dokladů k přijaté platbě i párování plateb.
- Exporty: Faktury můžete exportovat do formátů ISDOC, PDF, POHODA, FAKTUROID a dalších.
- Automatické odesílání: Systém umí faktury automaticky generovat, odesílat e-mailem a posílat děkovné zprávy po spárování platby.
- Přizpůsobení: Faktury si můžete přizpůsobit dle svého uvážení, můžete nahrát logo, podpis, zvolit barevnou variantu a mnoho dalšího.
7) Skladový systém (připravujeme)
- Komplexní řešení: Na základě zpětné vazby dlouhodobě vyvíjíme skladový systém se správou více skladů, lokací, exspirací, šarží, příjemek, výdejek, napojení na Android terminály apod. Věříme, že již brzy představíme sklady v testovací verzi.
- Pokročilé funkce: Do budoucna plánujeme zavést mnoho dalších vychytávek a budeme rádi, pokud se zapojíte do testování.
Pokud máte jakékoliv dotazy nebo nápady na vylepšení, neváhejte se nám ozvat. Velmi rádi uslyšíme Váš názor. Současně Vám rádi s čímkoliv pomůžeme a bezplatně nastavíme.