Ceník služby Balíkuj

V Balíkuj tvoříme platformu nabízející nástroje nejen pro e-shopaře, která již nyní spojuje více než 5 různých aplikací do jedné. A to není vše! Každý den pracujeme na nových funkcích a přidáváme Vaše nápady.

Vyzkoušejte si Balíkuj zcela zdarma díky 30dennímu zkušebnímu období bez nutnosti jakékoliv platby kartou nebo bankovního převodu!

  • Vytvoření zásilek bez chyb a překlepů
  • Pokročilá pravidla pro automatizaci objednávek a změny stavů
  • Systém pro reklamace a správu vratek (připravujeme)
  • Možnost sledování zásilky a upozornění na nedoručení
  • Správa objednávek z různých platforem v jednom moderním rozhraní
  • Fakturace a skladový systém pro jednoduchou správu skladu (připravujeme)

Férový ceník

Věříme ve férové jednání a férový přístup, proto nabízíme férový ceník pro všechny. V Balíkuj fakturujeme měsíčně zpětně. Pokud budete mít využití služeb Balíkuj v minulém měsíci do 250 Kč bez DPH, vystavíme Vám fakturu na částku 250 Kč bez DPH. Pokud spotřebujete více, vystavíme Vám fakturu na spotřebované služby bez dalších skrytých poplatků a navýšení.

Základní integrace Balíkuj do Vašeho e-shopu je nyní zcela zdarma!

Business
min. 250 Kč / měsíc bez DPH
Enterprise
individuální nabídka
Ceník    
Neplatíte žádné další poplatky a přeplatky
Zásilka
1 zásilka vytvořená přes API, z objednávky nebo Picking
0,50 Kč individuálně
Objednávka
1 objednávka stažená z e-shop platformy nebo man. vytvořená
zdarma zdarma
Automatizační pravidla
1 spuštění pravidla pro automatizaci v systému Balíkuj
0,35 Kč individuálně
Picking objednávky
Picking a kompletace položek 1 objednávky
1,00 Kč individuálně
Vlastnosti    
Počet dopravců
Seznam podporovaných dopravců naleznete zde
neomezeně neomezeně
Napojení na Upgates a Shoptet
Seznam podporovaných aplikací naleznete zde
Historie záznamů 1 rok individuálně
Informační emaily o nedoručení, nevyzvednutí, emailový marketing
Sledování zásilek, změna stavů objednávek, správa objednávek
Designer responzivních emailů
API rozhraní zdarma
Podpora v češtině    
Emailová podpora
Podpora přes diskusní fórum
Telefonická podpora
Objednat Kontaktujte nás

Poznámka: uvedené ceny jsou bez DPH 21%

Integrace

Víme, že integrace nového produktu do Vámi zaběhlých postupů může být náročným úkolem. Proto bychom Vám rádi pomohli s integrací Balíkuj do Vašeho řešení.

Basic
2 000 Kč
ZDARMA
Medium
6 000 Kč

VIP
od 10 000 Kč

Počet hodin nastavení 1 hodina 5 hodin individuálně
Obsah integrace Nastavení aplikace, dopravců, základní seznámení s Balíkuj Basic + nastavení emailových šablon, nastavení pravidel, picking a objednávky, zaškolení Medium + individuální napojení, programování převodníků (XML, JSON), napojení na Váš systém
Pro objednání nebo více informací nás kontaktujte

Poznámka: uvedené ceny jsou bez DPH 21%

1.

30 denní zkušební období

Po první registraci Vám běží 30denní zkušební období, ve kterém můžete testovat Balíkuj bez omezení a bez obav z platby.

Arrow down left
2.

Vytvářejte zásilky, objednávky, automatizujte s pravidly

V Balíkuj zaplatíte pouze skutečně to, co jste v minulém období spotřebovali. Pokud Vám nebude cokoliv jasné, rádi to s Vámi probereme.

Arrow down right
3.

Kontrola nad výdaji

V přehledné tabulce v naší administraci naleznete ucelený přehled nad fakturací včetně historie.

Jak funguje fakturace

Fakturace služby Balíkuj

My v Balíkuj víme, co provoz e-shopu obnáší a díky tomu chápeme, že jsou období, kdy se Vám daří více a kdy méně. Proto každý první den v měsíci vystavíme proforma fakturu za předchozí měsíc pouze na to, co jste skutečně spotřebovali.

  • Všichni uživatelé mají 30 dnů na to si službu vyzkoušet bez nutnosti jakékoliv platby
  • Pokud utratíte méně než 250 Kč bez DPH, vystavíme Vám fakturu na 250 Kč bez DPH
  • Reálně vidíte, kolik jste v daném měsíci utratili včetně přehledných grafů
  • Zaplatit můžete platební kartou nebo bankovním převodem. Automaticky Vás emailem upozorníme, pokud Vaše útrata překročí 500 Kč a 1000 Kč bez DPH - tyto limity si můžete vypnout nebo nastavit na vlastní