Ceník služby Balíkuj

Věříme ve férové jednání a férový přístup, proto nabízíme férový ceník pro všechny. Ceník Balíkuj vychází z několika tarifů, které se liší obsaženými funkcemi v jednotlivých modulech. Pro všechny tarify platí, že je stanovena minimální útrata, kterou zaplatíte v daném tarifu.

Modulová logika, žádné zbytečnosti
Balíkuj se skládá z několika modulů (zásilky, automatizace, sklady, fakturace …), které si můžete aktivovat, až je budete potřebovat. V tabulce níže najdete přehled, co který tarif zahrnuje, a kolik stojí.

Minimální útrata bez DPH
Business
250 Kč / měsíc
Enterprise
600 Kč / měsíc
VIP
1000 Kč / měsíc
Individual
individuálně
Počet zásilek obsažených v měsíční ceně 350 ks 1000 ks 2000 ks nad 2000 ks
Cena za jednu zásilku (přepočet z ceny tarifu) 0,70 Kč 0,60 Kč 0,50 Kč individuálně
Další zásilka nad limit v tarifu 0,90 Kč 0,80 Kč 0,70 Kč individuálně
Modul Fakturace + 99 Kč / měsíc + 49 Kč / měsíc v ceně v ceně
Modul Automatizace 0,35 Kč / vykonání pravidla 0,30 Kč / vykonání pravidla 0,25 Kč / vykonání pravidla individuálně
Modul Sklady připravujeme

Tarif na míru? Žádný problém!
Potřebujete kombinaci funkcí, která v tabulce chybí, nebo máte specifičtější požadavky? Dejte nám vědět – rádi připravíme individuální nabídku, která bude sedět právě vašemu e-shopu.

Ukázkové kalkulace:

Využití Business: 200 zásilek Business: 200 zásilek
+ 100 pravidel
+ fakturace
Enterprise: 1000 zásilek
+ 1000 pravidel
Zaplatím celkem bez DPH
(za uplynulý měsíc)
250 Kč 250 Kč
+ (0 Kč za automatizaci)
+ 99 Kč fakturace
600 Kč
+ 300 Kč za automatizaci

Kompletní ceník

V následující tabulce naleznete srovnání jednotlivých tarifů a funkcí, které Balíkuj nabízí. V případě, že Vám bude něco chybět nebo bude nejasné, neváhejte nás kontaktovat

Modul Zásilky
Business
min. 250 Kč / měsíc bez DPH
Enterprise
min. 600 Kč / měsíc bez DPH
VIP
min. 1000 Kč / měsíc bez DPH
Individual
individuálně
Vytvoření zásilky v systému dopravce, tisk štítků, sledování zásilky, možnost vytváření přes API
Počet zásilek obsažených v měsíční ceně 350 ks 1000 ks 2000 ks nad 2000 ks
Cena za jednu zásilku (přepočet z ceny tarifu) 0,70 Kč 0,60 Kč 0,50 Kč individuálně
Další zásilka nad limit v tarifu 0,90 Kč 0,80 Kč 0,70 Kč individuálně
Počet dopravců a konfigurací dopravců
CZ, SK i zahraniční dopravci, které postupně přidáváme.
neomezeně neomezeně neomezeně neomezeně
Sledování zásilek, upozornění na nedoručení a nevyzvednutí zásilky
Upozorněte zákazníky na nevyzvednuté zásilky. Mějte přehled nad stavem doručení zásilek, vracejícími se zásilkami apod. Funguje ve spojení s Automatizací.
Konfigurovatelná Tracking Page
Umožňuje vytvoření vlastní Tracking Page, díky které získají vaši zákazníci přehled nad stavem doručení objednávek a zásilek. Tracking Page může nakonfigurována pro různé jazyky a různé e-shop aplikace.
Počet napojených e-shopů a aplikací
Do aplikace Balíkuj si můžete přidat více e-shopů a spravovat i expedovat tak objednávky z jednoho rozhraní.
1 5 neomezeně neomezeně
Přímý tisk na tiskárnu pomocí Balíkuj Print Service
Dokumenty a štítky můžete přímo tisknout na tiskárně bez nutnosti stahování a otevírání PDF.
Statistiky doručení zásilek
Pokročilé statistiky doručovaných a doručených zásilek s možnosti vyhledávání problémových zásilek.
Zasílání e-mailových oznámení
Posílejte e-maily o expedici zásilky, o přijetí objednávky pomocí našeho designeru emailů. Automaticky lze řešit pomocí našeho modulu Automatizace.
Napojení na Upgates a další aplikace
Seznam podporovaných aplikací naleznete zde
Objednat Objednat Objednat Kontaktujte nás
Modul Objednávky
Business
Enterprise
VIP
Individual
Správa a kompletace objednávek
Umožňuje spravovat objednávky z e-shopu v moderním rozhraní bez chyb. Můžete provádět kompletace, blokace a expedici zásilek.
Kompletace pomocí čtečky čárových kódů
Kompletace položek můžete provádět bezchybně pomocí čtečky čárových kódů (produktové kódy, EAN a další).
Propojení s Tracking Page
Přenos kompletací do Tracking Page s přehledem zásilek a expedovaného zboží v každé zásilce.
Přenos změny stavů objednávek do e-shopu
Umožňuje měnit stavy objednávek, stav úhrady a další informace podporované danou e-shopovou platformou. Změny objednávek provedeme v cílovém e-shopu ihned.
Tisk objednávkových listů
Tisk objednávkových listů v PDF s možnosti přizpůsobení vzhledu a funkcím - individuálně dle zákazníka.
Napojení objednávek na automatizace
Automatizujte objednávky pomocí našeho systému Automatizace, kdy na základě pravidel můžete automaticky provádět změny s objednávkami.
Propojení objednávek s fakturami
Automaticky vystavujte faktury k objednávkám, které pošlete rovnou e-mailem zákazníkům. Vyžaduje aktivaci modulu Fakturace.
Zasílání e-mailových oznámení
Posílejte e-maily o expedici zásilky, o přijetí objednávky pomocí našeho designeru emailů. Automaticky lze řešit pomocí našeho modulu Automatizace.
Modul Automatizace
Business
Enterprise
VIP
Individual
Cena za 1 úspěšné vykonání pravidla při splnění všech podmínek
Při používání pravidel čerpáte hodnotu z minimální útraty. Můžete tak v rámci více modulů čerpat ze základní ceny a díky tomu ušetřit. Neplatíte, pokud nedojde ke splnění všech podmínek a spuštění pravidla.
0,35 Kč 0,30 Kč 0,25 Kč individuálně
Modul Fakturace
Business
Enterprise
VIP
Individual
Měsíční poplatek + 99 Kč / měsíc + 49 Kč / měsíc v ceně v ceně
Zálohové faktury, proforma faktury, výzvy k platbě
Vystavení faktury z objednávek nebo manuální vystavení faktury.
Párování plateb z podporovaných bank
Automaticky spárujeme příchozí platby na váš bankovní účet u podporovaných bank a zaevidujeme jako platbu u faktury.
Nastavení vzhledu faktury, logo a vlastní podpis
Vzhled faktury si můžete upravit dle svého uvážení, můžete přidat logo nebo podpis na svou fakturu.
 
Business
Enterprise
VIP
Individual
Historie záznamů 1 rok 2 roky neomezeně neomezeně
Podpora v češtině        
Emailová podpora
Podpora přes diskusní fórum
Telefonická podpora -
Objednat Objednat Objednat Kontaktujte nás

Poznámka: uvedené ceny jsou bez DPH 21%

Integrace

Víme, že integrace nového produktu do Vámi zaběhlých postupů může být náročným úkolem. Proto bychom Vám rádi pomohli s integrací Balíkuj do Vašeho řešení.

Basic
2 000 Kč
ZDARMA
Medium
6 000 Kč

VIP
od 10 000 Kč

Počet hodin nastavení 1 hodina 5 hodin individuálně
Obsah integrace Nastavení aplikace, dopravců, základní seznámení s Balíkuj Basic + nastavení emailových šablon, nastavení pravidel, picking a objednávky, zaškolení Medium + individuální napojení, programování převodníků (XML, JSON), napojení na Váš systém
Pro objednání nebo více informací nás kontaktujte

Poznámka: uvedené ceny jsou bez DPH 21%

1.

30 denní garance spokojenosti

Po první registraci Vám běží 30 denní garance spokojenosti, ve kterém můžete testovat Balíkuj bez omezení a bez obav z platby.

Arrow down left
2.

Vytvářejte zásilky, objednávky, automatizujte s pravidly

V Balíkuj zaplatíte pouze skutečně to, co jste ve svém tarifu v rámci minulého období spotřebovali. Pokud Vám nebude cokoliv jasné, rádi to s Vámi probereme.

Arrow down right
3.

Kontrola nad výdaji

V přehledné tabulce v naší administraci naleznete ucelený přehled nad fakturací včetně historie.

Jak funguje fakturace

Fakturace služby Balíkuj

My v Balíkuj víme, co provoz e-shopu obnáší a díky tomu chápeme, že jsou období, kdy se Vám daří více a kdy méně. Proto každý první den v měsíci vystavíme proforma fakturu za předchozí měsíc pouze na to, co jste skutečně spotřebovali.

  • Všichni uživatelé mají garanci spokojenosti 30 dnů na to si službu vyzkoušet bez nutnosti jakékoliv platby
  • Pokud utratíte méně než 250 Kč bez DPH, vystavíme Vám fakturu na 250 Kč bez DPH
  • Reálně vidíte, kolik jste v daném měsíci utratili včetně přehledných grafů
  • Zaplatit můžete platební kartou nebo bankovním převodem. Můžeme Vás emailem upozornit, pokud Vaše útrata překročí Vámi nastavené limity