V poslední aktualizaci Balíkuj jsme přidali možnost vyhledání zásilek, které jsou doručeny na výdejní místo/výdejního boxu a nejsou vyzvednuté po daný počet dnů. Na tyto zásilky je možné nově si vytvořit pravidlo, díky kterému automaticky upozorníte zákazníka, že má nevyzvednutou zásilku.

Upozornit zákazníka na nevyzvednutou zásilku nebylo nikdy jednodušší. Na základě našeho trackingu zásilek jsme schopni u všech zásilek napříč dopravci zjišťovat, zda byla zásilka doručena na výdejní místo. Současně s doručením na výdejní místo umíme sledovat dobu, po kterou je zásilka nevyzvednutá.

Přehled nevyzvednutých zásilek

Nevyzvednuté zásilky je možné sledovat v Přehledu zásilek v sekci Zásilky.

Přehled nevyzvednutých zásilek

Následně stačí ve filtru zásilek vybrat zvolenou hodnotu, která nás zajímá například D+3, což značí doručení na výdejní místo a 3 dny nevyzvednutá. Pokud nás zajímají všechny nevyzvednuté zásilky ve všech obdobích, můžeme vybrat volbu Nevyzvednuto.

Filtry nevyzvednutých zásilek

Nevyzvednuté zásilky jsou zvýrazněny v Přehledu zásilek:

Nevyzvednutá zásilka

nebo v detailu zásilky:

Detail zásilky k vyzvednutí

Vytvoření pravidla na nevyzvednuté zásilky

Pokud chcete upozornit zákazníky na nevyzvednutou zásilku, můžete tak učinit pomocí našich chytrých pravidel, kde si vyberete podmínku Nevyzvednuto X dnů. Na základě této podmínky můžete odeslat email zákazníkovi s upozorněním, aby si zásilku neprodleně vyzvedl.

Pravidla naleznete v sekci Nastavení -> Pravidla -> Přidat pravidlo.

Pravidla na nevyzvednuté zásilky